REKLAMIN YÜKSELEN MECRASI

Amacımız yüksek alım gücüne sahip hedef kitlenin iş saatlerini geçirdiği plazalarda, asansör kapıları üzerende, etkili ve satın almaya kolaylaştıracak netlikte doğrudan çalışan kitleyi yakalayarak firmalar için reklam alanı yaratmaktı.

Bu amaçla başladığımız faaliyetimize LIFT Medya olarak, 2009 itibari ile 20 plazada, 69 adet asansör kapısı ile devam etmekteyiz.


Asansör reklamları insanların ilgisini çekiyor

Genelde asansör reklamlarının diğer outdoor faaliyetlerine göre daha avantajlı ve hızlı feri bildirimlerle markaların prestijini yükseltmektedir.

Etkili kreatif çalışmalara göre, asansör kapıları giydirilmesinin, insanların ilgisini çeken bir marka bilinirliliği için en önemli mecralardan biridir.

Outdoor’da kısıtlı olan mesaj verme olanağı, indoor asansör uygulamasında daha rahat bir şekilde kullanılabiliyor. Bu da reklam ajansları, medya şirketleri ve müşteriler için artı katma değer sağlamaktadır.


Bu mecra, nokta vuruşuna imkan tanıyor

Asansörün giydirme reklam mecrası olarak kullanımının sağlayacağı en büyük avantajı; alım gücü yüksek ve belirli bir gelir seviyesine sahip hedef gruplara yönelik prestijli markaların tercih ettiği bir mecra olması ve yüksek geri dönüşüm sağlayarak ,tutsak alanda en yüksek geri bildirimi firmalara vermektedir.

Asansör giydirme, nokta vuruşu yapmak isteyen reklamverenler için mutlaka değerlendirilmesi gereken bir mecra olarak; hedef grupların bu mecra sayesinde kendilerine sunulan mesajla mutlaka karşı karşıya gelerek ve söz konusu mesajdan kaçmanın da mümkün olmamasını sağlıyor.

Daima alternatifler ve yenilikler üzerinde çalışan, müşterileri için en uygun çözümü uygun bütçelerle sunabilen, mecramızda yer alacak ürünleri kendi ürünümüz gibi benimseyen bir firma olarak LIFT Medya, reklamverenlere hergün yeni kapılar açmayı amaç edinmiştir