LCD

Ürünümüz , içeriğinin olmaması , günde 360 tekrarın olması gibi diğer özellikleri ile yine ön plana çıkmaktadır.

Lift Medya, Plaza çalışanlarını hedef alan ve indoor reklam mecrasının en güzel örneği olan LCD network sistemini Şubat 2007 tarihi itibariyle markalarla buluşturmaya başladı. Hem teknolojiye ayak uydurmak hem de markaların çıkarlarını gözetmek adına geçmiş olduğumuz yeni sistemde, markaya katma değer sağlamayı hedeflemekteyiz.

Haftalık sistemde pazarlaması yapılan LCD’lerin en belirgin ve diğer networklerden ayıran en büyük özelliği “SESLİ YAYIN” yapmasıdır.

Sesli yayın ve günlük tekrarın yüksek oluşu markaları bir adım daha “Beyaz Yakalı” diye tabir ettiğimiz Plaza çalışanlarına yaklaştırmaktadır.

LCD’ler, Plaza içinde tüm çalışanlar tarafından en çok kullanılan asansör içinde , asansör bekleme alanında ve yine sirkülasyonun yoğun olduğu lobilerde yer almaktadır.